Schade aan uw auto is erg vervelend. Daarom is het belangrijk dat de afhandeling van schade, of het nu gaat om ruitschade of kleine schade, goed wordt geregeld. Wij helpen u graag met de schade afhandeling en de administratieve afwikkeling van de schade. Heeft u hulp nodig bij het invullen van uw schadeformulier? Of een vraag over een verzekeringskwestie? Geen probleem, wij zijn u graag van dienst.
Als u met schade bij ons komt, vragen wij u uw kenteken papieren en de groene kaart mee te brengen. Verder stellen wij u een aantal praktische vragen zoals: Wat is de schade datum en wat is de oorzaak van de schade?
Tijdens de intake kijken we samen naar de schade, noteren wij de nodige gegevens en maken wij foto’s van de schade. Na beoordeling van de schade kunnen wij u een geschat schadebedrag meegeven. Indien de verzekeraar dit wenst verwerken wij deze informatie in een rapport. In sommige gevallen worden hiervoor taxatiekosten in rekening gebracht.
Na de intake kan er direct een afspraak voor reparatie van uw auto worden ingepland, waarbij u – afhankelijk van uw verzekering – gebruik kunt maken van vervangend vervoer of onze haal- en brengservice. Deze intake neemt ongeveer 10-15 minuten in beslag.
Voor schades die niet via de verzekering gaan, bieden wij u graag vrijblijvend een prijsopgave.